Klantenservice - The Favilla (NL)
Bij The Favilla (NL) streven we naar een optimale klanttevredenheid. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten en service. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!
Veelgestelde Vragen
Wat is de belangrijkste reden waarom klanten een product zouden willen retourneren?
De meest voorkomende redenen voor een retourzending zijn beschadiging tijdens transport, het ontvangen van een defect product of een product dat niet aan de verwachtingen voldoet.
Klanten kunnen een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor meer details en eventuele uitzonderingen.
Wanneer je besluit om het product retour te sturen meld je dit bij ons, door te mailen naar info@tuinhaardxxl.nl. Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
Om een bestelling te retourneren kan je de volgende stappen ondernemen:
- Download en print Retourformulier
- Knip het retourlabel uit en vul de rest van het formulier in (gedeelte onder Afzender).
- Verpak de producten in de originele verpakking en doe het ingevulde formulier erbij in.
- Label het pakket met het uitgeknipte retourlabel.
- Breng het pakket binnen 14 dagen na ontvangst naar een postkantoor of pakketpunt.
Retourneer het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling naar:
VAN DORSSEN HOLDING BV
t.a.v. Retouren
Molenstraat 135 C
6721 WL Bennekom
Klanten kunnen een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor meer details en eventuele uitzonderingen.
In de meeste gevallen zijn de retourkosten voor de klant. Echter, als het product defect is of verkeerd geleverd, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
Retourzending, wie betaalt de retour verzendkosten?
De klant betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van bestellingen, deze kosten zullen wij bij retournering vergoeden. De retour verzendkosten zijn voor rekening van de koper (kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder). Het verwerken van retouren duurt maximaal 5 dagen na binnenkomst in ons magazijn.
Uitbetaling
Na ontvangst en inspectie van geretourneerde artikelen zullen wij zo spoedig mogelijk overgaan tot terugbetaling. Binnen 5 werkdagen na het verwerken van jouw retourzending wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd.
Bedrijven
De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Indien bedrijven aangeschafte artikelen retour willen zenden dan zijn er meestal wel mogelijkheden om je tegemoet te komen. Neem daarvoor eerst telefonisch contact met ons
Nog vragen? Neem contact met ons op!
Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail, of het contactformulier op onze website.